Získajte 5 EUR NA PRVÝ NÁKUP: zistite viac tu>

Vaša debnička 0

Vaša debnička je teraz prázdna

Registrácia /Prihlásenie
  • nákupný zoznam a obľúbené produkty hocikde
  • zbieranie bonusových bodov
  • rýchla objednávka
  • informovanie o akciách a špeci zľavách
  • možnosť upravovať objednávku po odoslaní do určitého času

Často kladené otázky

Aké sú výhody registrácie?

Vaša registrácia v eshope FARMOVE má nasledovné výhody :-) > 

  • prístup k histórií objednávok a možnosť ich úpravy až do poslednej chvíle!
  • sledovanie objednávky vo svojom účte
  • netrápite sa neustále s vypĺňaním kontaktných údajov
  • správu dodacích adries
  • možnosť využiť bonusový kreditný systém

Registrovať sa môžete jednoducho tu.

Zobraziť viac
Ako zistím, či na moju adresu robíte rozvoz?

Aktuálne doručujeme po celom Slovensku, no vlastným rozvozom len do vybraných oblastí. Kompletný zoznam oblastí, kam doručujeme, nájdete TU. Rozdiel medzi vlastným závozom a kuriérom je v tom, že prostredníctvom externého kuriéra nie je možné zatiaľ zaslať čerstvý chladený tovar.

Zobraziť viac
Prečo si musím zvoliť adresu a dátum doručenia na začiatku nákupu?

Vašu adresu (PSČ) a dátum doručenia si volíte u nás na začiatku nákupu. Je to preto, že niektoré produkty sú dostupné len na určité dni či len pre určité oblasti. Budete tak mať istotu, že produkty, ktoré na e-shope vidíte, sú pre vás aktuálne.

Zobraziť viac
Ako môžem zaplatiť za moju objednávku? Máte aj nejaké vernostné výhody?

Za Vašu objednávku môžete zaplatiť v hotovosti (na dobierku), rýchlym prevodom alebo online platobnou kartou. Ak chcete mať Vašu objednávku vopred uhradenú a nakupujete u nás pravidelne, výhodný pre vás môže byť aj náš kreditný systém! Za dobitie kreditu - zálohy získate navyše bonusové kredity, ktoré môžete premeniť na zľavu na Vašu objednávku. Viac o kreditnom systéme nájdete TU.

Zobraziť viac
Koľko stojí doprava tovaru? Je možné ju získať zadarmo?

Výška dopravného závisí od oblasti, do ktorej doručujeme. Pokiaľ ste z oblasti, kam doručujeme vlastným závozom (zistíte TU), platí, že minimálna hodnota objednávky 0 eur, teda bez určenia min. hodnoty objednávky. Pre závozy v rámci Bratislavy a okolia platí výška dopravného 5,98 Eur pri kúpe tovaru v hodnote do 39,99 EUR, pri kúpe tovaru v hodnote 40 EUR - 74,99 EUR je cena dopravného 3,98 EUR. Pri nákupe 75 Eur (hodnota tovaru bez obalov) automaticky získate dopravné zdarma! 

Pokiaľ ste z oblastí mimo Bratislavy a okolia, do ktorých však vozíme vlastnými závozmi, cena dopravy je 7,98 Eur pri kúpe tovaru v hodnote do 39,99 EUR, pri kúpe tovaru v hodnote 40 EUR - 74,99 EUR je cena dopravného 5,98 EUR. Pri nákupe 75 Eur (hodnota tovaru bez obalov) automaticky získate dopravné zdarma!

Ak ste z oblasti, kam vozíme externým kuriérom, dopravné kuriérovi sa platí bez ohľadu na obsah objednávky. Cena dopravného a balného spolu do 10 kg je 7,98 eur, nad 10 kg 9,98 eur.

Zobraziť viac
Ako dlho trvá doprava do miesta môjho bydliska?

Závisí to od oblasti, do ktorej budeme tovar doručovať :-). Presné informácie preto nájdete TU (v časti "uzávierka objednávok").

Zobraziť viac
Čo je to vlastne "pripravená debnička" a v čom je výhodná?

Pred-zložené alebo aj "pripravené" debničky predstavujú stálu ponuku debničiek rôzneho druhu, ktoré sú základom týždenného nákupu na každý týždeň. Nájdete ich v kategórii Debničky TU. Sú cenovo výhodnejšie a navyše s nimi šetríte čas - je to doslova "nákup na 1 klik". Pokiaľ si však predsa nevyberiete z debničiek zo stálej ponuky, môžete si nákup vyskladať sami podľa svojej potreby. *Platí len pre vlastné závozy mimo doručovania prostredníctvom externého kuriéra.

Zobraziť viac
Ako si môžem vymeniť položky v pred-zloženej debničke?

Je to jednoduché! Pri vybraných debničkách zo sekcie "Debničky" platí, že si môžete vymeniť 1-2 položky z aktuálneho zloženia debničky za 1-2 iné položky z aktuálneho zloženia debničky. Potom, ako budete mať v košíku už všetky produkty z plánovaného nákupu prejdete v košíku "Do pokladne". Tam môžete priamo pri debničke položky upraviť kliknutím na "mínus" alebo "plus". :-) Prosíme, zámeny neuvádzajte do poznámky pri objednávke, kde nemôžu byť akceptované. Ďakujeme!*

*Ak si kupujete debničku na neskorší dátum doručenia v budúcnosti, môže sa stať, že debnička zloženie ešte mať nebude (a v pokladni neuvidíte možnosť cez „+“ a „-„ si upraviť jej zloženie). V takom prípade prosíme, ak nechcete čakať, objednávku odošlite a zloženie debničiek si pozrite dodatočne (online je vždy v piatok v týždeň pred doručením objednávky) a v prípade nejakej zmeny nám napíšte čím skôr e-mail na info@farmove.sk a my Vám zloženie dodatočne upravíme.

Zobraziť viac
Čo môžem pripísať do poznámky k objednávke?

Poznámka k objednávke je nezáväzná. Slúži hlavne na špecifikovanie miesta doručenia, na alternatívne telefónne číslo či na meno na zvončeku. Po novom sa do poznámky neuvádzajú časy doručenia ani zámeny v pred-zložených debničkách. /Čas doručenia špecifikujete priamo pri kontrole objednávky (ak je nutné, vyberiete si z časového okna - intervalu). Aj pri zámenách v debničkách vás prosíme robiť ich priamo v košíku pri kontrole objednávky (fungujú už automaticky :) - množstvo vymenených produktov si určíte jednoducho cez tlačítko + a - pri danej debničke)./ Ďakujeme!

Zobraziť viac
Do kedy môžem upraviť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete upraviť do uzávierky na objednanie :-). Zhruba však plošne platí, že pri doručení vlastným závozom je to do 48 hodín v pracovných dňoch (niekedy aj menej). Ako zistíte, kedy je uzávierka na objednanie? Uzávierky nájdete TU vo všeobecnej tabuľke, alebo: ak ste nakupovali ako registrovaný zákazník, vojdite vpravo hore do "Môj Účet" > "Moje objednávky" a pri objednávke uvidíte, do kedy je možné presne objednávku upravovať. 

Zobraziť viac
Čo ak potrebujem zmeniť produkty v mojej objednávke?

Stačí, ak nám všetky zmeny na vašej objednávky (do uzávierky na objednanie) nahlásite na info@farmove.sk alebo na našej infolinke 0911 177 771. Ďakujeme!

Zobraziť viac
Ako zistím alebo si určím približný čas doručenia mojej objednávky v daný deň?

Čas doručenia si vyberáte sami na začiatku Vašej objednávky. Zadarmo je možné dokonca vybrať si interval, v ktorom Vám máme objednávku doručiť a my sa budeme snažiť čo najviac sa prispôsobiť Vašim potrebám. Prosíme zároveň aj o pochopenie, že rozvážame niekoľko desiatok objednávok denne a čas je závislý i na ostatných zákazníkoch :-). Vždy Vás však v prípade problémov budeme kontaktovať, a určite niečo vymyslíme. Prosíme, neuvádzajte čas doručenia do voľnej poznámky. Na to slúži interval pri výbere času doručenia, ďakujeme! :-)

Napríklad, ak si vyberiete deň doručenia - závoz v stredu od 15:00 - 21:00 hodín, môžete si napr. vybrať čas doručenia "do 18:00 hod", alebo naopak, napr. po "19:00 hod". Deň vopred Vám bude vždy e-mailom a SMS-kou zaslaný aj približný čas rozvozu s presnosťou +- 1 hodina. Nemusíte tak doslova celý deň čakať a vyzerať šoféra – čas dovozu viete vopred :-).

Pokiaľ nemôžete zaručiť, že bude v danom čase niekto doma, neváhajte nás kontaktovať - spolu určite niečo vymyslíme. Zo skúseností totiž vieme, že je výhodné sa dohovoriť napríklad so susedmi, ktorí za Vás debničku prevezmú, alebo pokiaľ bývate v rodinnom dome, môžeme Vám nechať debničku na vopred dohovorenom mieste (na záhrade, pred garážou, pred dvermi, atď.)

Zobraziť viac
Čo ak potrebujem zmeniť čas, miesto doručenia či kontaktné údaje?

Ak potrebujete upraviť dátum doručenia, kontaktné údaje alebo iné zmeny v objednávke okrem samotných produktov, prosím kontaktujte nás e-mailom na info@farmove.sk. Budeme sa snažiť urobiť maximum k vašej spokojnosti :-).

Zobraziť viac
Je papierová debnička vratný zálohovateľný obal?

Naša papierová ekologická debnička je vratný zálohovateľný obal - pokiaľ objednávate do oblasti, kam vozíme vlastnou dopravou (zistíte tu). V tom prípade je debnička v hodnote 2 eurá, vratná pri vašej nasledujúcej objednávke: jednoducho ju prázdnu vrátite nášmu šoférovi :-). Ako Vám vrátime peniaze - zálohu za papierové debničky nájdete tu.

A čo s inými obalmi? 

Niektorá zelenina príp. ovocie si vyžaduje balenie kvôli platnej legislatíve alebo čerstvosti počas prepravy. Tu využívame 100% kompostovateľný prírodný sáčok, kt. je možné kompostovať aj v domácich, nielen priemyselných kompostéroch. Niektoré potraviny ako. napr. huby si vyžadujú papierový obal. Hotové výrobky sú dodávané priamo od malovýrobcov, kde je z hľadiska legislatívy obal nutný kvôli hygiene a trvanlivosti.

Zobraziť viac
Ako môžem reklamovať svoju objednávku?

Pokiaľ vo svojej debničke nájdete tovar, s ktorým nie ste spokojní (obité jabĺčko, stlačené paradajky a pod.), alebo tam nenájdete to, čo by sa tam malo nachádzať (omylom sme Vám niečo zabudli zabaliť) - stačí, ak daný tovar (celú objednávku) odfotíte a fotografie do 24 hodín po doručení (v súlade so slovenskou legislatívou) zašlete na info@farmove.sk. Do emailu popíšte, prečo ste s daným produktom nespokojní, a prečo by ste ho chceli reklamovať. Vzhľadom na to, že debnička obsahuje suroviny, ktoré relatívne rýchlo podliehajú skaze, prosíme Vás, aby ste si debničku vždy po prevzatí dôkladne skontrolovali a nedostatky reklamovali najneskôr 24 hodín po jej doručení. Ďakujeme! :) Budeme sa snažiť všetko vyriešiť k vašej spokojnosti!

Zobraziť viac
Prečo nie sú mäsové produkty váhovo presne kalibrované?

Väčšina mäsa a mäsových produktov nie je váhovo kalibrovaná napresno, pretože ide o ručnú a výrobu v menšom. Ak bude skutočná váha vám dodaného produktu vyššia/nižšia ako stanovená váha, pripočítame/odčítame Vám doplatok/preplatok pri preberaní Vašej objednávky. Samozrejme, pri každom produkte je uvedené váhové rozpätie, v ktorom sa zvyknú váhy pohybovať. Ďakujeme za pochopenie a podporu lokálnych farmárov a malovýrobcov! :)

Zobraziť viac