Vaša debnička je teraz prázdna
Registrácia /Prihlásenie
- nákupný zoznam a obľúbené produkty hocikde
- zbieranie bonusových bodov
- rýchla objednávka
- informovanie o akciách a špeci zľavách
- možnosť upravovať objednávku po odoslaní do určitého času
Vaša debnička je teraz prázdna
Vaša registrácia v eshope FARMOVE má nasledovné výhody :-) >
Registrovať sa môžete jednoducho tu.
Aktuálne doručujeme po celom Slovensku, no vlastným rozvozom len do vybraných oblastí. Kompletný zoznam oblastí, kam doručujeme, nájdete TU. Rozdiel medzi vlastným závozom a kuriérom je v tom, že prostredníctvom externého kuriéra nie je možné zatiaľ zaslať čerstvý chladený tovar.
Vašu adresu (PSČ) a dátum doručenia si volíte u nás na začiatku nákupu. Je to preto, že niektoré produkty sú dostupné len na určité dni či len pre určité oblasti. Budete tak mať istotu, že produkty, ktoré na e-shope vidíte, sú pre vás aktuálne.
Za Vašu objednávku môžete zaplatiť v hotovosti (na dobierku), rýchlym prevodom alebo online platobnou kartou. Ak chcete mať Vašu objednávku vopred uhradenú a nakupujete u nás pravidelne, výhodný pre vás môže byť aj náš kreditný systém! Za dobitie kreditu - zálohy získate navyše bonusové kredity, ktoré môžete premeniť na zľavu na Vašu objednávku. Viac o kreditnom systéme nájdete TU.
Zobraziť viacVýška dopravného závisí od oblasti, do ktorej doručujeme. Pokiaľ ste z oblasti, kam doručujeme vlastným závozom (zistíte TU), platí, že minimálna hodnota objednávky 0 eur, teda bez určenia min. hodnoty objednávky. Pre závozy v rámci Bratislavy a okolia platí výška dopravného 5,98 Eur pri kúpe tovaru v hodnote do 39,99 EUR, pri kúpe tovaru v hodnote 40 EUR - 74,99 EUR je cena dopravného 3,98 EUR. Pri nákupe 75 Eur (hodnota tovaru bez obalov) automaticky získate dopravné zdarma!
Pokiaľ ste z oblastí mimo Bratislavy a okolia, do ktorých však vozíme vlastnými závozmi, cena dopravy je 7,98 Eur pri kúpe tovaru v hodnote do 39,99 EUR, pri kúpe tovaru v hodnote 40 EUR - 74,99 EUR je cena dopravného 5,98 EUR. Pri nákupe 75 Eur (hodnota tovaru bez obalov) automaticky získate dopravné zdarma!
Ak ste z oblasti, kam vozíme externým kuriérom, dopravné kuriérovi sa platí bez ohľadu na obsah objednávky. Cena dopravného a balného spolu do 10 kg je 7,98 eur, nad 10 kg 9,98 eur.
Závisí to od oblasti, do ktorej budeme tovar doručovať :-). Presné informácie preto nájdete TU (v časti "uzávierka objednávok").
Zobraziť viacPred-zložené alebo aj "pripravené" debničky predstavujú stálu ponuku debničiek rôzneho druhu, ktoré sú základom týždenného nákupu na každý týždeň. Nájdete ich v kategórii Debničky TU. Sú cenovo výhodnejšie a navyše s nimi šetríte čas - je to doslova "nákup na 1 klik". Pokiaľ si však predsa nevyberiete z debničiek zo stálej ponuky, môžete si nákup vyskladať sami podľa svojej potreby. *Platí len pre vlastné závozy mimo doručovania prostredníctvom externého kuriéra.
Zobraziť viacJe to jednoduché! Pri vybraných debničkách zo sekcie "Debničky" platí, že si môžete vymeniť 1-2 položky z aktuálneho zloženia debničky za 1-2 iné položky z aktuálneho zloženia debničky. Potom, ako budete mať v košíku už všetky produkty z plánovaného nákupu prejdete v košíku "Do pokladne". Tam môžete priamo pri debničke položky upraviť kliknutím na "mínus" alebo "plus". :-) Prosíme, zámeny neuvádzajte do poznámky pri objednávke, kde nemôžu byť akceptované. Ďakujeme!*
*Ak si kupujete debničku na neskorší dátum doručenia v budúcnosti, môže sa stať, že debnička zloženie ešte mať nebude (a v pokladni neuvidíte možnosť cez „+“ a „-„ si upraviť jej zloženie). V takom prípade prosíme, ak nechcete čakať, objednávku odošlite a zloženie debničiek si pozrite dodatočne (online je vždy v piatok v týždeň pred doručením objednávky) a v prípade nejakej zmeny nám napíšte čím skôr e-mail na info@farmove.sk a my Vám zloženie dodatočne upravíme.
Zobraziť viacPoznámka k objednávke je nezáväzná. Slúži hlavne na špecifikovanie miesta doručenia, na alternatívne telefónne číslo či na meno na zvončeku. Po novom sa do poznámky neuvádzajú časy doručenia ani zámeny v pred-zložených debničkách. /Čas doručenia špecifikujete priamo pri kontrole objednávky (ak je nutné, vyberiete si z časového okna - intervalu). Aj pri zámenách v debničkách vás prosíme robiť ich priamo v košíku pri kontrole objednávky (fungujú už automaticky :) - množstvo vymenených produktov si určíte jednoducho cez tlačítko + a - pri danej debničke)./ Ďakujeme!
Zobraziť viacVašu objednávku môžete upraviť do uzávierky na objednanie :-). Zhruba však plošne platí, že pri doručení vlastným závozom je to do 48 hodín v pracovných dňoch (niekedy aj menej). Ako zistíte, kedy je uzávierka na objednanie? Uzávierky nájdete TU vo všeobecnej tabuľke, alebo: ak ste nakupovali ako registrovaný zákazník, vojdite vpravo hore do "Môj Účet" > "Moje objednávky" a pri objednávke uvidíte, do kedy je možné presne objednávku upravovať.
Stačí, ak nám všetky zmeny na vašej objednávky (do uzávierky na objednanie) nahlásite na info@farmove.sk alebo na našej infolinke 0911 177 771. Ďakujeme!
Čas doručenia si vyberáte sami na začiatku Vašej objednávky. Zadarmo je možné dokonca vybrať si interval, v ktorom Vám máme objednávku doručiť a my sa budeme snažiť čo najviac sa prispôsobiť Vašim potrebám. Prosíme zároveň aj o pochopenie, že rozvážame niekoľko desiatok objednávok denne a čas je závislý i na ostatných zákazníkoch :-). Vždy Vás však v prípade problémov budeme kontaktovať, a určite niečo vymyslíme. Prosíme, neuvádzajte čas doručenia do voľnej poznámky. Na to slúži interval pri výbere času doručenia, ďakujeme! :-)
Napríklad, ak si vyberiete deň doručenia - závoz v stredu od 15:00 - 21:00 hodín, môžete si napr. vybrať čas doručenia "do 18:00 hod", alebo naopak, napr. po "19:00 hod". Deň vopred Vám bude vždy e-mailom a SMS-kou zaslaný aj približný čas rozvozu s presnosťou +- 1 hodina. Nemusíte tak doslova celý deň čakať a vyzerať šoféra – čas dovozu viete vopred :-).
Pokiaľ nemôžete zaručiť, že bude v danom čase niekto doma, neváhajte nás kontaktovať - spolu určite niečo vymyslíme. Zo skúseností totiž vieme, že je výhodné sa dohovoriť napríklad so susedmi, ktorí za Vás debničku prevezmú, alebo pokiaľ bývate v rodinnom dome, môžeme Vám nechať debničku na vopred dohovorenom mieste (na záhrade, pred garážou, pred dvermi, atď.)
Ak potrebujete upraviť dátum doručenia, kontaktné údaje alebo iné zmeny v objednávke okrem samotných produktov, prosím kontaktujte nás e-mailom na info@farmove.sk. Budeme sa snažiť urobiť maximum k vašej spokojnosti :-).
Naša papierová ekologická debnička je vratný zálohovateľný obal - pokiaľ objednávate do oblasti, kam vozíme vlastnou dopravou (zistíte tu). V tom prípade je debnička v hodnote 2 eurá, vratná pri vašej nasledujúcej objednávke: jednoducho ju prázdnu vrátite nášmu šoférovi :-). Ako Vám vrátime peniaze - zálohu za papierové debničky nájdete tu.
A čo s inými obalmi?
Niektorá zelenina príp. ovocie si vyžaduje balenie kvôli platnej legislatíve alebo čerstvosti počas prepravy. Tu využívame 100% kompostovateľný prírodný sáčok, kt. je možné kompostovať aj v domácich, nielen priemyselných kompostéroch. Niektoré potraviny ako. napr. huby si vyžadujú papierový obal. Hotové výrobky sú dodávané priamo od malovýrobcov, kde je z hľadiska legislatívy obal nutný kvôli hygiene a trvanlivosti.
Pokiaľ vo svojej debničke nájdete tovar, s ktorým nie ste spokojní (obité jabĺčko, stlačené paradajky a pod.), alebo tam nenájdete to, čo by sa tam malo nachádzať (omylom sme Vám niečo zabudli zabaliť) - stačí, ak daný tovar (celú objednávku) odfotíte a fotografie do 24 hodín po doručení (v súlade so slovenskou legislatívou) zašlete na info@farmove.sk. Do emailu popíšte, prečo ste s daným produktom nespokojní, a prečo by ste ho chceli reklamovať. Vzhľadom na to, že debnička obsahuje suroviny, ktoré relatívne rýchlo podliehajú skaze, prosíme Vás, aby ste si debničku vždy po prevzatí dôkladne skontrolovali a nedostatky reklamovali najneskôr 24 hodín po jej doručení. Ďakujeme! :) Budeme sa snažiť všetko vyriešiť k vašej spokojnosti!
Zobraziť viacVäčšina mäsa a mäsových produktov nie je váhovo kalibrovaná napresno, pretože ide o ručnú a výrobu v menšom. Ak bude skutočná váha vám dodaného produktu vyššia/nižšia ako stanovená váha, pripočítame/odčítame Vám doplatok/preplatok pri preberaní Vašej objednávky. Samozrejme, pri každom produkte je uvedené váhové rozpätie, v ktorom sa zvyknú váhy pohybovať. Ďakujeme za pochopenie a podporu lokálnych farmárov a malovýrobcov! :)
Zobraziť viac