Získajte 5 EUR NA PRVÝ NÁKUP: zistite viac tu>

Vaša debnička 0

Vaša debnička je teraz prázdna

Registrácia /Prihlásenie
  • nákupný zoznam a obľúbené produkty hocikde
  • zbieranie bonusových bodov
  • rýchla objednávka
  • informovanie o akciách a špeci zľavách
  • možnosť upravovať objednávku po odoslaní do určitého času

Ako si môžete objednať svoju debničku?

V ponuke máme viac ako 1 tisíc farmárskych produktov. Nech sa páči, vyberte si tie svoje.

NAKUPOVANIE S DEBNIČKAMI JE POHODLNÉ A JEDNODUCHÉ

1.

Zadáte
PSČ

Zatiaľ nedodávame kompletný sortiment potravín do všetkých oblastí Slovenska. Preto je dôležité, aby ste najskôr zadali Vaše PSČ alebo sa prihlásili do vášho účtu, a my vám zobrazíme na e-shope presne tie produkty, ktoré sú dostupné pre vašu oblasť.

Zadať PSČ >
Prihlásiť sa >

2.

Vyberiete si z pripravených debničiek

POZRIEŤ VŠETKY PRIPRAVENÉ DEBNIČKY >

Alebo si zostavíte svoju vlastnú debničku

Jednoducho u nás nakupujte ako v bežnom e-shope. Produkty zabalíme do ekologických debničiek a dovezieme až ku vám domov.

ZOSTAVIŤ SI VLASTNÚ DEBNIČKU >

3.

Urobíte objednávku

Vašu objednávku začneme spracovávať a do e-mailu vám pošleme potvrdenie o objednaní debničky. NÁŠ TIP: Aby ste si mohli dodatočne pridať tovar k vašej objednávke, a aby ste videli prehľad vašich objednávok, vždy nakupujte ako prihlásený zákazník.

PRIHLÁSIŤ SA >

4.

Nákup vám dovezieme

Náš usmiaty šofér vám debničku dovezie až ku dverám.

POZRITE SI MIESTA A TERMÍNY DORUČENIA >

Bližšie info: kam vozíme nájdete TU>>>

Do kedy môžem objednať moju debničku?

Debničku si môžete objednať v pracovné dni už aj do 24 hodín pre doručením!

ROZVOZOVÉ TRASY A DNI

  • Bratislava (PONDELOK, UTOROK, STREDA, ŠTVRTOK, PIATOK)
  • Bratislava okolie (PONDELOK, UTOROK, STREDA, PIATOK)
  • Malacky, Plavecký štvrtok, Lozorno, Zohor, Láb, Kostolište... (UTOROK, ŠTVRTOK)
  • Trenčín, Žilina + Trenčianska Teplá, Nová Dubnica, Dubnica nad Váhom, Ilava... (každý druhý ŠTVRTOK)
  • Piešťany, Nové Mesto nad Váhom... (každý druhý ŠTVRTOK)
  • NOVÉ: Kittsee, Berg, Wolfsthal, Hainburg an der Donau... (STREDA)
  • Trnava, Nitra, Nitrianske Hrnčiarovce... (každý druhý ŠTVRTOK /okrem Trnavy/)
  • N. Baňa, Žiar nad Hronom, Zvolen, Banská Bystrica... (každý druhý ŠTVRTOK)
  • ZVYŠOK SLOVENSKA - EXTERNÝM KURIÉROM... (PIATOK) 

Objednávky doručované externým kuriérom doručujeme každý piatok a uzávierka na objednanie je o niečo skôr. Viac sa dozviete TU>

Aká je cena dopravy?

Dopravné pre Bratislavu a okolie (zóna 1) 

Pre závozy v rámci Bratislavy a okolia platí výška dopravného 5,98 Eur pri kúpe tovaru v hodnote do 39,99 EUR - aktuálne je minimálna hodnota objednávky 40 EUR, pri kúpe tovaru v hodnote 40 EUR - 74,99 EUR je cena dopravného 3,98 EUR. Pri nákupe 75 Eur (hodnota tovaru bez obalov) automaticky získate dopravné zdarma!
Minimálna hodnota objednávky je 40 €.

Dopravné pre vzdialené trasy (zóna 2)

Pokiaľ ste z oblastí mimo Bratislavy a okolia, do ktorých však vozíme vlastnými závozmi, cena dopravy je 7,98 Eur pri kúpe tovaru v hodnote do 39,99 EUR -aktuálne je minimálna hodnota objednávky 40 EUR, pri kúpe tovaru v hodnote 40 EUR - 74,99 EUR je cena dopravného 5,98 EUR. Pri nákupe 75 Eur (hodnota tovaru bez obalov) automaticky získate dopravné zdarma! Minimálna hodnota objednávky je 40 €.

Toto sa netýka tovaru, ktorý je dodávaný prostredníctvom externého kuriéra (zóna 3 - zvyšok Slovenska) (do oblastí, kam nevozíme vlastnou dopravou).

Hodnota nákupu Zóna 1* Zóna 2** Zóna 3***
do 75 € 3.98 € 5.98 €
nad 75 € Zadarmo Zadarmo
do 10 kg 7.98 €
nad 10 kg 9.98 €
*
Bratislava a okolie
** Banská Bystrica
Nitra a okolie
Nové Mesto nad Váhom
Piešťany
Trenčín a okolie
Trnava a okolie
Zvolen
Žiar nad Hronom
Žilina a okolie
***
Zvyšok Slovenska


*Zóna 3 = dodávame prostredníctvom externého kuriéra (do oblastí, kam nevozíme vlastnou dopravou). Tu je vždy účtované dopravné a balné nie podľa hodnoty objednávky, ale podľa hmotnosti daného balíka (pri hmotnosti objednávky do 10 kg je cena 7,98 €, pri hmotnosti nad 10 kg je cena dopravy 9,98 €) a nie je určená minimálna hodnota objednávky.​

Výhody z kreditov

- len pre registrovaných užívateľov :-) (registrovať sa môžete TU)

Bonusové kredity môžete získať pri sezónnych kampaniach. Aktuálne kampane sú vždy uvedené na hlavnej stránke www.farmove.sk. Kredit je niekedy možné získať aj pri vybraných produktoch. Výška bonusových kreditov je komunikovaná v popise produktu.

    Ako si vymením položku v pred-zloženej debničke?


    Chceme sa čo najviac prispôsobiť vašim prianiam, a preto si môžete vymeniť 1 až 2 položky v aktuálnom zložení debničky za akékoľvek 1 až 2 položky zo zeleniny a ovocia aktuálne nachádzajúceho sa v danej debničke (a dopravu máte stále zdarma). 

    1. vymeniť môžete 1-2 položky
    2. vymieňa sa vždy z aktuálneho zloženia debničky, ktorú ste si vybrali
    3. za iné suroviny, ktoré daná debnička taktiež obsahuje
    4. je to zdarma služba pre vás! :-)

    Stačí, ak debničku vložíte do košíka a po ukončení nakupovania tovaru - pri kontrole objednávky (po kliknutí vpravo v košíku na "Do pokladne") si po novom jednoducho vyklikáte svoju zámenu. Zámeny sa už nepíšu do poznámok (voľné poznámky slúžia na určenie zvončeka a pod. a nie sú pre nás záväzné).

    1. vložíte debničku do košíka
    2. pri kontrole objednávky v závere si vyklikáte vaše zmeny v debničke automaticky :-) /viď. obrázok vpravo/

    *Poznámka: niektoré debničky nemajú možnosť zámien položiek. Vtedy je táto informácia uvedená v popise debničky. Buďte, prosím, v takom prípade tolerantní. Ďakujeme!

    *Vo výnimočnom prípade sa môže stať, že vami preferované plodiny nebudeme mať k dispozícii v takej miere a budeme ich musieť nahradiť niečím iným. Ďakujeme za pochopenie!

    Ako vám vrátime peniaze - zálohu za papierové debničky?

    Uvedené platí len pre trasy, ktoré rozvážame vlastnými autami. Pri doručení externým kuriérom je debnička nevratný obal

    • papierové debničky sú vratným ekologickým obalom, ktorý používame aby sme šetrili prírodu :)
    • za každú papierovú debničku je účtovaná záloha 2,-, ktorú ste zaplatili pri objednávke
    • zálohu vám vrátime po odovzdaní prázdnej debničky pri vašej budúcej objednávke

    *Poznámka: Debničky nám vráťte prosím vždy až pri doručení nasledujúcej objednávky. Aj keď by sme veľmi radi, šoféri nemôžu z dôvodu ďalších naplánovaných rozvozových zastávok čakať na vyloženie obsahu debničky, aby od vás prevzali obal ihneď. Došlo by tak k veľkému meškaniu a s ohľadom na ďalších zákazníkov pred vami, ktorí čakajú tiež na doručenie debničky vám ďakujeme za pochopenie!

      debnička farmove

      Ako vám vrátime zálohu za debničky?

      1. v HOTOVOSTI - ak platíte za objednávku v hotovosti, šofér vám sumu vrátenú za debničku odráta od celkovej sumy
      2. v HOTOVOSTI - ak platíte prevodom/kartou online, šofér vám zálohu vráti v hotovosti 
      3. vo forme KREDITU - ak ste platili kreditom, v tomto prípade vám vrátime zálohu za debničky na váš zákaznícky kreditový účet*

      *od 7.12.2022 je zrušená možnosť nabíjať si kredit. Vo forme kreditu sa bude vracať záloha len tým zákazníkom, ktorí mali predtým kredit nabitý a v objednávke ho uplatnili. Ak ste v objednávke len čiastočne využili bonusový kredit, zálohu za debničku vám vrátime v hotovosti.

      *V prípade, že vám bude vrátená záloha vo forme KREDITU:  zálohu za vrátené debničky vám pripíšeme na váš kreditný účet vždy v priebehu nasledujúceho týždňa (po spracovaní všetkých objednávok). Ďakujeme za pochopenie :-).

      Ako si zvolím dátum a čas doručenia?


      Dátum a čas doručenia závisí od toho, kam vám budeme tovar doručovať.
      Preto je dôležité zadať Vaše PSČ/mesto ešte pred začiatkom nákupu. Následne vám po zadaní PSČ / po prihlásení sa do vášho účtu (ak ste registrovaný zákazník) nastaví e-shop automaticky najbližší možný dátum a čas doručenia. Môžete si ho však zmeniť sami už pri zadávaní PSČ, alebo prípadne aj v pokladni pred odoslaním objednávky (ku koncu nákupu). 

      Ako si zvolím PSČ / ako sa prihlásim?

      Zadať PSČ resp. prihlásiť sa môžete TU>> alebo kliknite na zadanie PSČ úplne hore na webstránke - viď. obrázok:



      1. po zvolení PSČ / prihlásení sa (prihlásiť sa môžete TU) môžete nakupovať
      2. automaticky vám nastavíme prvý možný dátum a čas doručenia
      3. tento si však môžete jednoducho zmeniť aj vpravo hore na webstránke
      4. následne aj v pokladni si môžete čas a dátum doručenia ešte viac upresniť*
      5. a deň pred doručením objednávky vám pošleme aj SMS s konkrétnym približným časom doručenia s presnosťou +- 30 minút! :-)

      *Prosíme, časovú poznámku (o doručení debničky do istej hodiny alebo po istej hodine) nám neuvádzajte do voľnej poznámky v objednávke, ale navoľte ju v pokladni. Teda až po ukončení nákupu položiek kliknete vpravo v košíku - vo vašej "debničke" na tlačítko "Do pokladne", kde si môžete upresniť Dátum a čas dodania, viď. obrázok:

      Každý časový interval má však zároveň svoju maximálnu rozvozovú kapacitu. Prosíme pochopte aj tú skutočnosť, že rozvážame niekoľko desiatok objednávok denne a čas je závislý i na ostatných zákazníkoch :-). Pokiaľ sa nám presný čas nebude dať dodržať, budeme vás však určite vopred kontaktovať a niečo určite vymyslíme.

      **Možnosť upresniť si čas dodania majú len trasy - vlastné závozy, nie doručenie cez externého kuriéra (viď mapka vyššie).

      Ako si zmením čas doručenia?

      = prišla vám od nás SMS s časom doručenia, no vy viete, že nemôžete byť doma?

      Pokiaľ sa vám niečo náhle zmení, neváhajte nás čím skôr kontaktovať. Zo skúsenosti vieme, že je výhodné sa dohovoriť napríklad so susedmi, ktorí za vás debničku prevezmú, alebo pokiaľ bývate v rodinnom dome, môžeme Vám nechať debničku na vopred dohovorenom mieste (na záhrade, pred garážou, pred dvermi, atď.). Spolu určite niečo vymyslíme :).

      Čo znamená vložiť poznámku pri objednávke a ako je táto informácia využitá?

      Akékoľvek poznámky ohľadom doručenia, ktoré nám napíšete, nám pomôžu lepšie nájsť váš byt či dom. Môžete nám napísať číslo vášho domu, meno na zvončeku alebo dať podrobnejšie informácie o tom, ako vašu adresu nájsť. Poznámky neslúžia k uvedeniu náhrad v debničkách alebo na upresnenie času. Ďakujeme!

      Kde nájdem ostatné často kladené otázky?

      Ostatné často kladené otázky nájdete TU>>

      Ide napríklad o otázky:

      • ako môžem zaplatiť za moju objednávku
      • ako objednávku reklamovať
      • a iné :-)
      Zobraziť viac
      Chat