Logo Farmove small
Pre domácnosti

Objavte široký výber farmárskych produktov od lokálnych farmárov, ktoré doručíme až k vašim dverám. Doprajte si čerstvosť a kvalitu, ktorá poteší vás aj vašu rodinu.

Logo Farmove small
Pre firmy

Čerstvé ovocie a občerstvenie do vašej kancelárie. Nečakajte a vyskúšajte obľúbený benefit zamestnancov využívať už dnes.

Získajte 5 EUR NA PRVÝ NÁKUP: zistite viac tu>

Vaša debnička 0

Vaša debnička je teraz prázdna

Registrácia /Prihlásenie
  • nákupný zoznam a obľúbené produkty hocikde
  • zbieranie bonusových bodov
  • rýchla objednávka
  • informovanie o akciách a špeci zľavách
  • možnosť upravovať objednávku po odoslaní do určitého času

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

I. Vymedzenie niektorých pojmov

Obchodník: dodávateľ tovaru prostredníctvom online rozhrania – internetovej stránky e-shopu www.farmove.sk je spoločnosť NosKin s. r. o., so sídlom Nová 42, 962 21 Lieskovec, IČO: 47 352 698, DIČ: 2023833086, IČ DPH: SK2023833086 zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Banská Bystrica, oddiel Sro, číslo vložky: 24715/S, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej kúpnej zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania. Kontaktné údaje: Telefón: +421 911 069 760, +421 902 686 176, e-mail: info@farmove.sk (ďalej len „Obchodník“)

Spotrebiteľ: koncový zákazník – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej kúpnej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, ktorá prostredníctvom online rozhrania vytvorila objednávku, ibaže by šlo o právnickú osobu alebo by si spotrebiteľ vo svojej objednávke zvolil možnosť nákupu na obchodnú spoločnosť, čím potvrdzuje, že zmluvu s Obchodníkom neuzatvára ako spotrebiteľ (ďalej len „Spotrebiteľ“). V takomto prípade súčasťou spotrebiteľskej kúpnej zmluvy nie sú podmienky uvedené v čl. V. (odstúpenie od zmluvy), s výnimkou práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy, ani v čl. VI. (reklamačný poriadok).

E-shop: elektronické rozhranie (elektronický obchod) umiestnený na webovej adrese www.farmove.sk, prostredníctvom ktorého si Spotrebiteľ objednáva tovaru u Obchodníka.

Ceny v e-shope sú konečné, ibaže by pri konkrétnom tovare bolo výslovne uvedené, že jeho cena je len orientačná. Obchodník upozorňuje, že pri niektorých druhoch tovaru ponúkaných v e-shope nemožno vzhľadom na ich povahu určiť konečnú cenu vopred (niektoré, hlavne mäsové produkty od lokálnych výrobcov nie sú váhovo presne kalibrované). V popise produktu nájdete jeho orientačnú váhu a množstvo. U takéhoto tovaru bude Spotrebiteľ oboznámený s konečnou cenou pri doručení tovaru. V prípade, že sa bude výsledná cena tovaru líšiť oproti najvyššej či najnižšej predpokladanej cene vychádzajúcej z najvyššej či najnižšej predpokladanej váhy či množstva uvedeného v popise tovaru o menej ako 10 %, potom sa má za to, že Spotrebiteľ s takouto odchýlkou súhlasí. Pokiaľ je táto odchýlka väčšia, potom má Spotrebiteľ právo odmietnuť prevziať tovar s cenou zodpovedajúcou príslušnej odchýlke. Príklad: Orientačná váha tovaru je 0,75 až 1,25 kg pri jednotkovej cene 10 EUR za 1 kg. V prípade, že Spotrebiteľovi bude doručený tovar vážiaci 0,75 - 1,25 kg pri cene 7,5 - 12,5 EUR, potom sa výsledná cena tovaru oproti najvyššej ani najnižšej predpokladanej cene nelíši o viac ako 10 %. V prípade, že Spotrebiteľovi bude doručený tovar vážiaci 1,5 kg, ktorého cena činí 15 EUR, potom sa výsledná cena oproti najvyššej predpokladanej cene (12,5 EUR x 15 EUR) líši o 20 % a Spotrebiteľ sa môže pri doručení rozhodnúť, či má o takýto tovar aj naďalej záujem alebo ho odmietnuť.

Ceny tovaru v e-shope sú uvedené vrátane DPH a všetkých ďalších daní a poplatkov, ktoré musí Spotrebiteľ zaplatiť. V prípade, že tovar sa predáva v zálohovaných obaloch, k cene tovaru bude pripočítaná hodnota zálohovaného obalu, ktorý môže byť Spotrebiteľom vrátený osobne pri jeho nasledujúcej objednávke, vrátane zaslania tohto obalu na adresu Obchodníka: NosKin s.r.o. Na Pántoch 10, Bratislava 83106, pričom v týchto prípadoch bude Spotrebiteľovi hodnota zálohovaného obalu vrátená. To, či je tovar balený v zálohovanom obale, je vždy uvedené v objednávke.

Tovar: produkty ponúkané na predaj na stránkach e-shopu. Obchodník si vyhradzuje právo obmedziť u konkrétneho tovaru maximálny počet nákupov, ktoré môže realizovať jednotlivý Spotrebiteľ, a to z dôvodu zaistenia spravodlivej možnosti nákupu všetkých Spotrebiteľov.

Objednávka: vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom produktov Spotrebiteľom, vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.

Kúpna zmluva: spotrebiteľská kúpna zmluva uzatvorená na diaľku medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania (prostredníctvom e-shopu), elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu sa považuje za uzatvorenú potvrdením objednávky Obchodníkom, ibaže by súčasťou objednávky bol tovar, ktorého cenu vzhľadom na jeho povahu nemožno určiť vopred, kedy k uzavretiu kúpnej zmluvy dochádza až potvrdením súhlasu Spotrebiteľa s výslednou cenou takéhoto tovaru. Takto uzavretú kúpnu zmluvu je možné meniť len na základe vzájomnej dohody medzi Spotrebiteľom a Obchodníkom. Neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom sú tieto obchodné podmienky.

Registrácia: pre nakupovanie v e-shope Obchodníka nie je nevyhnutné vytvorenie si osobného účtu Spotrebiteľa v e-shope. Prostredníctvom registrácie si však Spotrebiteľ môže spravovať svoje objednávky a využívať prípadné bonusové kredity a pod. Bližšie podmienky registrácie a využívania osobného účtu sú uvedené nižšie.

II. Niektoré práva a povinnosti zmluvných strán

Práva a povinnosti Spotrebiteľa:

Spotrebiteľ je povinný zaplatiť Obchodníkovi dohodnutú cenu za tovar a prípadné prepravné.

Spotrebiteľovi sa dôrazne odporúča oboznámiť sa pred vytvorením objednávky s popisom a vlastnosťami tovaru, všetkými dostupnými informáciami o tovare, ako aj všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačnými podmienkami zverejnenými v e-shope (odoslaním objednávky Spotrebiteľ potvrdzuje, že sa s všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačnými podmienkami oboznámil).

Vzhľadom na to, že tovar ponúkaný v e-shope môže podliehať rýchlej skaze, Spotrebiteľovi sa dôrazne odporúča prevziať objednaný tovar v dohodnutom termíne. V prípade doručenia kuriérom je tovar neprevzatý pri prvom pokuse o doručenie pripravený na prevzatie na druhý deň. V prípade, že Spotrebiteľ tovar bezdôvodne neprevezme, Obchodník je oprávnený uplatniť voči Spotrebiteľovi nárok na náhradu škody, ktorá mu v tejto súvislosti vznikne.

Spotrebiteľovi sa pri preberaní tovaru od dopravcu odporúča prehliadnuť stav tovaru a v prípade známok jeho zjavného poškodenia informovať bezodkladne príslušného dopravcu a Obchodníka.

Práva a povinnosti Obchodníka:

Obchodník je povinný dodať Spotrebiteľovi tovar v množstve a cene uvedenej v kúpnej zmluve, najneskôr spolu s tovarom zaslať Spotrebiteľovi faktúru za tovar a dokumenty nevyhnutné na riadne užívanie objednaného tovaru.

Uzavretím kúpnej zmluvy Spotrebiteľ súhlasí s tým, aby mu Obchodník poskytol vyhotovenie kúpnej zmluvy, resp. potvrdenie o jej uzavretí, v elektronickej podobe, ktorej súčasťou je potvrdenie objednávky, faktúra vystavená elektronicky (ibaže by si Spotrebiteľ výslovne vyžiadal zaslanie faktúry v listinnej podobe) a tieto obchodné podmienky, ktoré budú Spotrebiteľovi sprístupnené v trvalo uchovateľnej podobe.

III. Dodacie podmienky

Tovar Obchodník doručuje vlastnými vozidlami, prípadne externou kuriérskou spoločnosťou.

Minimálna cena objednávky pri doprave zabezpečenej Obchodníkom je 30 EUR.

Doprava zdarma je pri nákupe nad 75 EUR (hodnota tovaru bez obalového materiálu). Cena dopravy pre Bratislavu a okolie pri hodnote tovaru (bez obalového materiálu) do 74,99 EUR (vrátane) je 4,99 EUR. Cena dopravy 6,99 EUR platí pre Spotrebiteľov zo smerov Trenčín, Trnava, Žilina, Nitra, Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom, Piešťany, Nové Mesto nad Váhom (kompletný zoznam je uvedený na web-stránke tu: www.farmove.sk/doprava-a-cena-... - pri dosiahnutí hodnoty tovaru (bez obalového materiálu) v objednávke do 74,99 EUR (vrátane). Uvedené platí rovnako len pre Spotrebiteľov z oblastí, do ktorých Obchodník doručuje vlastnou dopravou (nie prostredníctvom externého kuriéra). Termíny dopravy sú rôzne podľa lokality. Bližšie informácie o termínoch rozvozu má Spotrebiteľ k dispozícii pri uzatvorení objednávky, resp. pred jej odoslaním, a sú tiež súčasťou potvrdenia kúpnej zmluvy. Uvedené platí len pri objednávkach, ktoré Obchodník doručuje vlastným závozom.

Pri prepravy externým kuriérom, tj. do oblastí, kam Obchodník nedoručuje vlastnou dopravou, je určená minimálna hodnota objednávky 30 EUR. Obchodník doručuje nasledovne:

  • v STREDU a vo ŠTVRTOK (v týchto dňoch Obchodník doručuje tovar prostredníctvom partnerskej kuriérskej spoločnosti)

Tovar, ktorý si Spotrebiteľ do svojej objednávky volí, má rôzne hmotnosti a podľa toho, koľko výsledná objednávka váži, sa k výslednej cene tovaru pripočíta aj cena dopravy:

  • pri hmotnosti objednávky do 10 kg je cena dopravy 8,99 EUR,
  • pri hmotnosti objednávky od 10 kg (vrátane) až do 25kg je cena dopravy 12,49 EUR,
  • pri hmotnosti objednávky od 25 kg (vrátane) až do 50kg je cena dopravy 19,99 EUR,
  • pri hmotnosti objednávky od 50 kg (vrátane) až do 150kg je cena dopravy 39,99 EUR,

V tomto prípade má cena dopravy v sebe započítaný poplatok za službu donášky kuriérskou spoločnosťou, obalový materiál a dobierku. V prípade, že Spotrebiteľ bude mať objednávku v takom objeme, že na jej zabalenie bude potrebná viac ako jedna krabica, cena každej ďalšej krabice sa do objednávky nepočíta.

IV. Platobné podmienky

Spôsob úhrady: Tovar je možné uhradiť niekoľkými spôsobmi:

  • Rýchlym bankovým prevodom na účet Obchodníka označený vo faktúre.
  • V hotovosti pri prebratí tovaru. Doklad o predaji tovaru je Spotrebiteľovi odovzdaný pri odovzdaní tovaru.
  • Bezhotovostnou platbou prostredníctvom platobnej brány GoPay

V. Právo na odstúpenie od zmluvy

Účelom práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon“) je poskytnúť Spotrebiteľovi možnosť zoznámiť sa s tovarom za rovnakých podmienok ako pri nákupe v kamennom obchode, t.j. odskúšať tovar tak, aby zistil vlastnosti a funkčnosť tovaru. Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy však nemožno chápať ako právo na bezplatné zapožičanie tovaru.

Obchodník ponúka vo svojom e-shope prevažne potraviny.

Spotrebiteľ nemá zo Zákona právo odstúpiť od kúpnej zmluvy (zrušiť objednávku) pred jej doručením či po jej doručení bez udania dôvodu ak ide o tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze, alebo tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený. V prípade, že s dodaným tovarom nie je Spotrebiteľ spokojný, okamžite o tom Obchodníka informuje.

V prípade ostatných druhov tovaru má Spotrebiteľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy ohľadom takéhoto tovaru najneskôr do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Na odstúpenie od zmluvy môže Spotrebiteľ využiť formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy, ktorý je uvedený na konci týchto podmienok, a zaslať ho Obchodníkovi spolu s vráteným tovarom. Pre plynulejšie vybavenie odstúpenia od zmluvy odporúčame zaslať vyplnený formulár aj na e-mail Obchodníka.

Spotrebiteľ vráti zaplatenú cenu za tovar vrátane nákladov na jeho dodanie na číslo účtu Spotrebiteľa do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy. Podmienkou vrátenia kúpnej ceny je doručenie vráteného tovaru Obchodníkovi.

Vrátený tovar je Spotrebiteľ povinný vrátiť výhradne na adresu: NosKin s.r.o., Na Pántoch 10, 831 06 Bratislava

Náklady na vrátenie tovaru Obchodníkovi znáša Spotrebiteľ.

Obchodník upozorňuje, že poukázanie prípadných zľavových kupónov Spotrebiteľovi je jednostranným právnym úkonom Obchodníka. Ak Spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy ohľadom tovaru, na ktorého úhradu použil úplne alebo čiastočne zľavový kupón, nemá nárok na preplatenie zľavového kupónu v peniazoch ani na iné náhrady. Spotrebiteľ má právo vždy iba na vrátenie skutočne zaplatenej kúpnej ceny a nákladov na dodanie tovaru.

Ak je hodnota vráteného tovaru znížená v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti, môže Obchodník uplatniť voči Spotrebiteľovi právo na náhradu škody. Obchodník je v tomto prípade povinný vzniknutú škodu preukázať.

Zmluvné strany sa uzavretím kúpnej zmluvy dohodli, že aj Obchodníkovi prináleží právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (zrušenie objednávky) za nasledovných podmienok. V prípade, ak si Spotrebiteľ zvolil spôsob platby kúpnej ceny za objednaný tovar na dobierku, je Obchodník oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak si Spotrebiteľ neprevezme objednaný tovar riadne a včas alebo ak sa objednaný tovar vráti späť Obchodníkovi po neúspešnom pokuse o jeho dodanie Spotrebiteľovi. V prípade, ak si Spotrebiteľ zvolil spôsob úhrady kúpnej ceny platobnou kartou, je Obchodník oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak neobdrží od Spotrebiteľa úhradu kúpnej ceny za objednaný tovar do jedného dňa odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy. Obchodník je ďalej oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy vtedy, ak už sa objednaný tovar nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru, prípadne ak počas prípravy tovaru na odoslanie dôjde k jeho náhodnému poškodeniu či zničeniu.

VI. Registrácia v e-shope a využívanie užívateľského účtu

Návštevník e-shopu má v rámci svojej objednávky alebo mimo objednávky možnosť registrovať sa e-shope a stať sa tak registrovaným užívateľom (ďalej len „Registrovaný užívateľ“).

Registrácia v e-shope je podmienkou uzavretia bezodplatnej zmluvy o poskytovaní služieb spojených s registráciou, ktoré spočívajú vo vytvorení užívateľského účtu v e-shope, v získaní možnosti spravovať objednávky v prostredí on-line, v získaní možnosti uskutočňovať budúce nákupy bez nutnosti opakovaného zadávania kontaktných údajov, v získaní možnosti sledovať históriu nákupov, využitia bonusových bodov v podobe kreditov, t.j. služieb, ktoré by bez registrácie v e-shope nebolo možné poskytnúť.

Registrovaný užívateľ znáša len cenu za použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie, ktoré použije pri prístupe k e-shopu a pri registrácii.

Kliknutím na tlačidlo „Registrovať sa v registračnom formulári v e-shope návštevník e-shopu potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito podmienkami a prejavuje svoj záujem o uzavretie vyššie uvedenej zmluvy, ktorá sa uzatvára potvrdením Obchodníka o dokončení registrácie.

Prípadné komplikácie pri registrácii v e-shope alebo chyby spojené s užívateľským účtom môže Registrovaný užívateľ nahlásiť Obchodníkovi, ktorý však nezodpovedá za to, že jeho systém, teda aj užívateľský účet, bude dostupný nepretržite, predovšetkým z dôvodov potrebných aktualizácií a nutných opráv softvérového a hardvérového vybavenia.

Užívateľský účet Registrovaného užívateľa je chránený prihlasovacou emailovou adresou a heslom. Za zabezpečenie prihlasovacej emailovej adresy a hesla pred stratou a zneužitím zodpovedá Registrovaný užívateľ. Registrovaný užívateľ zodpovedá zároveň za zabezpečenie karty pred stratou a zneužitím. Prípadné straty či zneužitia musia byť bezodkladne ohlásené Obchodníkovi, ktorý na základe takéhoto oznámenia zaistí blokáciu účtu.

Registrovaný užívateľ môže svoj užívateľský účet v e-shope kedykoľvek a bez akýchkoľvek obmedzení zrušiť, tj. vypovedať zmluvu o poskytovaní vyššie uvedených služieb spojených s registráciou, pričom zmluva zaniká k poslednému dňu v mesiaci, v ktorom Registrovaný užívateľ doručil Obchodníkovi svoju písomnú výpoveď.

Pokiaľ ide o uschovanie kreditu, registrovaný užívateľ má možnosť získať bonusové body - kredity v zmysle podmienok vernostného bonusového programu (aktuálne získava novoregistrovaný užívateľ 5 EUR vo forme kreditu na svoj prvý nákup), a ďalej môže byť kredit navýšený o hodnoty tovaru, u ktorého došlo k odstúpeniu od zmluvy, pokiaľ Registrovaný užívateľ prejaví výslovný súhlas s takouto formou vrátenia kúpnej ceny tovaru.

Bonusové kredity sa Registrovanému užívateľovi poskytujú s rozväzovacou podmienkou, že tieto kredity musia byť použité na nákup tovaru najneskôr v lehote 1 roka od ich pripísania na konto Registrovaného užívateľa, ak nie je pri akcii uvedené inak (napríklad v prípade, že Registrovaný užívateľ získal kredit za kúpu čerstvého rakytníka (v ponuke je len sezónne), kredit má platnosť 1 mesiac). Pokiaľ teda Registrovaný užívateľ bonusové kredity v uvedenej lehote nevyužije, uplynutím 1 roka od ich pripísania na konto prepadajú.

Užívateľský účet môže na žiadosť Registrovaného užívateľa zrušiť aj Obchodník. Postupy a práva Registrovaného užívateľa podľa čl. V. a VII. týchto podmienok platia obdobne.

Obchodník môže od vyššie uvedenej zmluvy o poskytovaní služieb spojených s registráciou odstúpiť a užívateľský účet Registrovaného užívateľa zrušiť, pokiaľ Registrovaný užívateľ tento účet dlhšie než 1 rok nevyužíva alebo v prípade, ak Registrovaný užívateľ hrubým spôsobom poruší svoje povinnosti vyplývajúce z týchto podmienok.

Ukončením zmluvy o poskytovaní služieb spojených s registráciou bez náhrady zanikajú akékoľvek nevyčerpané výhody spojené s registráciou v e-shope, s výnimkou nespotrebovaného kreditu (ak bol zakúpený ako neúročená záloha na úhradu kúpnej ceny v rámci budúcich nákupov Registrovaného užívateľa), ktorý bude Registrovanému užívateľovi vrátený, okrem bonusového kreditu poskytnutého v súlade s vernostným bonusovým programom alebo akciami (ako 5 eur v kredite na prvý nákup), ktorý sa neprepláca v peniazoch a prepadá.

VII. Ochrana osobných údajov

Spracovanie osobných údajov pri uzavretí kúpnej zmluvy

Obchodník upozorňuje, že pri uzavretí kúpnej zmluvy dochádza k spracovaniu identifikačných a kontaktných údajov, ktoré Spotrebiteľ zadal vo svojej objednávke, a to za účelom plnenia práv a povinností vyplývajúcich z kúpnej zmluvy, ktorá je tiež právnym základom spracovania údajov pre daný účel spracúvania. Spotrebiteľ berie na vedomie, že bez dobrovoľného poskytnutia týchto údajov by uzavretie a plnenie kúpnej zmluvy nebolo možné. Osobné údaje pre účely plnenia kúpnej zmluvy budú spracované po dobu trvania zákonom stanovených povinností Obchodníka vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä z Občianskeho zákonníka, zákona o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona o archívoch a registratúrach, zákona o účtovníctve a zákona o DPH, tj. minimálne po dobu 10 rokov. Spracovaním osobných údajov Spotrebiteľa môže byť poverený poskytovateľ eshopového riešenia pri zaistení riadnej prevádzky eshopu a správca CRM systému Obchodníka, poskytovateľ účtovných služieb pri zaúčtovaní daňových dokladov Obchodníka alebo poskytovateľ doručovacích služieb pri doručení objednaného tovaru. Pri spracovaní osobných údajov Spotrebiteľa pre účely kúpnej zmluvy nebude dochádzať k automatizovanému rozhodovaniu ani k profilovaniu, pričom Obchodník nemá v úmysle poskytnúť osobné údaje do tretej krajiny, medzinárodnej organizácii ani tretím osobám, s výnimkou sprostredkovateľa. Spotrebiteľ má predovšetkým právo požadovať od Obchodníka prístup k svojim osobným údajom, ich opravu alebo vymazanie, prípadne obmedzenie spracovania, právo namietať proti spracovaniu, ako aj právo podať sťažnosť k Úradu na ochranu osobných údajov, ak Obchodník postupuje pri spracovaní osobných údajov v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Možnosť nákupu tovar v e-shope nie je primárne určená pre Spotrebiteľov mladších ako 16 rokov.

Spracovanie osobných údajov pri registrácii v e-shope

Osobné údaje Registrovaného užívateľa dobrovoľne poskytnuté pri registrácii v e-shope, tj. identifikačné a kontaktné údaje Registrovaného užívateľa, budú spracované za účelom uzavretia a plnenia zmluvy o poskytovaní vyššie uvedených služieb v zmysle čl. VI, ktorá je tiež právnym základom spracovania údajov pre daný účel spracúvania. Registrovaný užívateľ berie na vedomie, že bez dobrovoľného poskytnutia týchto údajov by poskytovanie služieb spojených s registráciou v e-shope nebolo možné. Osobné údaje pre účely poskytovania služieb spojených s registráciou budú spracované po dobu trvania záujmu Registrovaného užívateľa o využívanie služieb spojených s registráciou, teda po dobu trvania účelu ich spracovania. Spracovaním osobných údajov Registrovaného užívateľa môže byť poverený poskytovateľ e-shopového riešenia pri zaistení riadnej prevádzky e-shopu a správca CRM systémov Obchodníka. Pri spracovaní osobných údajov Registrovaného užívateľa pre účely poskytovania služieb spojených s registráciou nebude dochádzať k automatizovanému rozhodovaniu ani k profilovaniu, pričom Obchodník nemá v úmysle poskytnúť osobné údaje do tretej krajiny, medzinárodnej organizácii ani 3. osobám, s výnimkou sprostredkovateľa. Registrovaný užívateľ má predovšetkým právo požadovať od Obchodníka prístup k svojim osobným údajom, ich opravu, vymazanie (spojené so zrušením registrácie) alebo prenos k inému prevádzkovateľovi, prípadne obmedzenie spracovania, právo namietať proti spracovaniu, ako aj právo podať sťažnosť k Úradu na ochranu osobných údajov, ak Obchodník postupuje pri spracovaní osobných údajov v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Možnosť registrácie v e-shope nie je primárne určená pre osoby mladšie ako 16 rokov.

Spracovanie osobných údajov v súvislosti so zasielaním newslettera a SMS správ

Osobné údaje návštevníka e-shopu v rozsahu e-mailovej adresy môžu byť spracované taktiež za účelom zasielania obchodných oznámení Predávajúceho (newsletter), kedy právnym základom spracúvania týchto údajov je:

  • oprávnený záujem Obchodníka spočívajúci v propagácii svojho tovaru po tom, čo Spotrebiteľ uskutoční svoj nákup v e-shope, kedy k zasielaniu newslettra dochádza v súlade ust. § 116 ods. 15 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách. Spotrebiteľ má pritom možnosť zrušiť odber newslettra a SMS pri uskutočnení objednávky a následne kedykoľvek po kliknutí na aktívny odkaz umiestnený na konci každého newslettera alebo na základe písomnej žiadosti zaslanej na e-mailovú adresu Obchodníka,
  • súhlas návštevníka e-shopu, ktorý nie je existujúcim zákazníkom Obchodníka, udelený v zmysle § 13 ods. 1 písm. a) zákona č.18/2018 Z.z. v spojení s ust. čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia č. 216/679 (GDPR), ktorý môže byť kedykoľvek odvolaný kliknutím na aktívny odkaz umiestnený na konci každého newslettera alebo na základe písomnej žiadosti zaslanej na e-mailovú adresu Obchodníka. Osobné údaje budú spracované po dobu trvania záujmu adresáta newslettera (dotknutej osoby) o zasielanie newslettera a SMS Obchodníka, teda po dobu trvania účelu ich spracúvania. Spracovaním osobných údajov dotknutej osoby môže byť poverený sprostredkovateľ, ktorý pre Obchodníka a jeho účely zaisťuje alebo môže zaisťovať webhostingové služby, správu týchto webových stránok, správu CRM systémov Obchodníka, správu newsletterových kampaní, prípadne sprostredkovateľ, ktorý Obchodníkovi poskytuje technické riešenie pre správu newsletterových kampaní. Pri spracovaní osobných údajov dotknutej osoby nebude dochádzať k automatizovanému rozhodovaniu ani k profilovaniu, pričom Obchodník nemá v úmysle poskytnúť osobné údaje do tretej krajiny, medzinárodnej organizácii ani 3. osobám, s výnimkou vyššie uvedených sprostredkovateľov.

    Dotknutá osoba má predovšetkým právo požadovať od Obchodníka prístup k svojim osobným údajom, ich opravu alebo vymazanie, prípadne obmedzenie spracovania, právo namietať proti spracovaniu, právo na prenosnosť údajov k inému prevádzkovateľovi, ako aj právo podať sťažnosť k Úradu na ochranu osobných údajov, ak Obchodník postupuje pri spracovaní osobných údajov v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Newsletter a SMS nie je primárne určený pre dotknuté osoby mladšie ako 16 rokov.

    Osobné údaje Registrovaného užívateľa dobrovoľne poskytnuté pri registrácii v e-shope budú spracované za účelom uzavretia a plnenia zmluvy o poskytovaní vyššie uvedených služieb v zmysle čl. VI, ktorá je tiež právnym základom spracovania údajov pre daný účel spracúvania. Registrovaný užívateľ berie na vedomie, že bez dobrovoľného poskytnutia týchto údajov by poskytovanie služieb spojených s registráciou v e-shope nebolo možné. Osobné údaje pre účely poskytovania služieb spojených s registráciou budú spracované po dobu trvania záujmu Registrovaného užívateľa o využívanie služieb spojených s registráciou, teda po dobu trvania účelu ich spracovania. Spracovaním osobných údajov Registrovaného užívateľa môže byť poverený poskytovateľ e-shopového riešenia pri zaistení riadnej prevádzky e-shopu a správca CRM systémov Obchodníka. Pri spracovaní osobných údajov Registrovaného užívateľa pre účely poskytovania služieb spojených s registráciou nebude dochádzať k automatizovanému rozhodovaniu ani k profilovaniu, pričom Obchodník nemá v úmysle poskytnúť osobné údaje do tretej krajiny, medzinárodnej organizácii ani tretím osobám, s výnimkou sprostredkovateľa. Registrovaný užívateľ má predovšetkým právo požadovať od Obchodníka prístup k svojim osobným údajom, ich opravu, vymazanie (spojené so zrušením registrácie) alebo prenos k inému prevádzkovateľovi, prípadne obmedzenie spracovania, právo namietať proti spracovaniu, ako aj právo podať sťažnosť k Úradu na ochranu osobných údajov, ak Obchodník postupuje pri spracovaní osobných údajov v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Možnosť registrácie v e-shope nie je primárne určená pre osoby mladšie ako 16 rokov.

    VIII. Záverečné ustanovenia

    Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Obchodník porušil jeho práva. Ak Obchodník na žiadosť Spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce z kúpnej zmluvy medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom a spory s kúpnou zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z. z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, ktorým je aj Slovenská obchodná inšpekcia, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Ďalšie subjekty ARS sú uvedené v zozname na stránkach http://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1. Subjekt ARS môže od Spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má Spotrebiteľ. Okrem ARS má Spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main.

    Obchodník týmto upozorňuje, že Spotrebiteľ sa môže obracať na nasledovné orgány dozoru:

    Vo veciach ochrany spotrebiteľa

    Slovenská obchodná inšpekcia - Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj, Dolná 179/46, 974 01 Banská Bystrica

    Vo veciach týkajúcich sa ochrany verejného zdravia a kvality potravín

    Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky, Botanická 17, 842 13 Bratislava

    Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky, Trnavská cesta 52, 826 45 Bratislava

    Vo veciach ochrany osobných údajov

    Úrad na ochranu osobných údajov, Hraničná 4826/12, 820 07 Bratislava

    Tieto obchodné podmienky sú voľne dostupné na stránkach e-shopu a Spotrebiteľovi je umožnená ich archivácia a reprodukcia, a to najmä vytlačením príslušnej internetovej stránky, stiahnutím a uložením súboru vo formáte Portable Document Format (pdf) alebo uložením súboru obsahujúce tieto obchodné podmienky, ktorý Obchodník zašle Spotrebiteľovi v prílohe e-mailu potvrdzujúceho uzavretie kúpnej zmluvy.

    Obchodník si vyhradzuje právo obchodné podmienky zmeniť. Zmenené podmienky Obchodník sprístupní na stránkach e-shopu. Voči Spotrebiteľovi je účinné vždy to znenie obchodných podmienok, ktoré je prílohou e-mailu obsahujúceho vyhotovenie kúpnej zmluvy. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

    V prípade, že niektorá časť týchto obchodných podmienok bude neplatná alebo v rozpore s právnym poriadkom Slovenskej republiky, ostatné ustanovenia zostávajú touto neplatnosťou nedotknuté.

    V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na info@farmove.sk

    Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane a súčasti nadobúdajú účinnosť 1. júla 2024.

    POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA
    1. Právo na odstúpenie od zmluvy

      Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní

      Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch) odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar

      Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: NosKin, s.r.o., Nová 42, 962 21 Lieskovec, 0911 177 771, info@farmove.sk

      Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom nášho webového sídla www.farmove.sk   Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

      2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

      Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

      S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

      3. SPôSOBY VRÁTENIA TOVARU

      Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu alebo odovzdajte najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

      Ak ste požiadali o začatie poskytovania služby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, máte povinnosť uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa, kedy ste nám oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy.

      ---

      VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA

      (Vyplňte a zašlite tento formulár, len ak si želáte odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka. * Nehodiace sa prečiarknite. )

      • Komu: NosKin, s.r.o. (FARMOVE), Nová 42, 962 21 Lieskovec, info@farmove.sk
      • Týmto oznamujem/oznamujeme*, že odstupujem/odstupujeme* od zmluvy o dodaní alebo poskytnutí tohto produktu: ..............
      • Dátum objednania/dátum prijatia* ..............
      • Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............
      • Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov* ..............
      • Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............
      • Dátum ..............
      Chat