Získajte 5 EUR NA PRVÝ NÁKUP: zistite viac tu>

Vaša debnička 0

Vaša debnička je teraz prázdna

Registrácia /Prihlásenie
  • nákupný zoznam a obľúbené produkty hocikde
  • zbieranie bonusových bodov
  • rýchla objednávka
  • informovanie o akciách a špeci zľavách
  • možnosť upravovať objednávku po odoslaní do určitého času

Nové ceny dopravného

14.01.2022

Nové ceny dopravného pre každého :-)


Milí naši debničkári ♥,

na vašu žiadosť sme zrušili minimálnu hodnotu objednávky (pôvodne 30 EUR) :) a zjednodušili dopravné tak, aby vyhovovalo každému.
Neustále pracujeme na vývoji nášho e-shopu aj služieb pre vás. Zonácie dopravného podľa oblastí a škálovanie ceny dopravy podľa hodnoty objednávky
zabezpečia pre každého z vás čo najlepšiu cenu za dopravu.


A čo naša služba zahŕňa?


Potraviny od farmárov sa vďaka našim zložitým procesom pred a počas dopravy tovaru ku vám dostanú čerstvé. Čo ešte pre vás naša služba dopravy zahŕňa?

  1. doručenie až domov s výnosom nahor
  2. s možnosťou zvoliť si konkrétne časové okno (presnejší čas doručenia)
  3. deň vopred viete s presnosťou +- 30 minút, kedy ku vám náš šofér dorazí (nemusíte tak čakať celý deň!)
  4. dopravu farmárskeho tovaru špeciálnymi chladiarenskými autami = zachovanie najlepšej kvality počas prepravy
  5. doručenie objednávky už do 24/48 hodín od objednania (v závislosti od lokality)
  6. náš usmiaty šofér dbá na vaše požiadavky :-)


Presvedčte sa sami :-)

Ak máte akékoľvek otázky či pripomienky, neváhajte nás kontaktovať na info@farmove.sk. Ďakujeme!

Vaše FARMOVE ♥

*Platí pre doručenie vlastným závozom. Kam doručujeme sa dozviete TU>

Máte otázku?

Všetky si pozrite tu
Ako dlho trvá doprava do miesta môjho bydliska?

Závisí to od oblasti, do ktorej budeme tovar doručovať :-). Presné informácie preto nájdete TU (v časti "uzávierka objednávok").

Zobraziť viac
Ako zistím, či na moju adresu robíte rozvoz?

Aktuálne doručujeme po celom Slovensku, no vlastným rozvozom len do vybraných oblastí. Kompletný zoznam oblastí, kam doručujeme, nájdete TU. Rozdiel medzi vlastným závozom a kuriérom je v tom, že prostredníctvom externého kuriéra nie je možné zatiaľ zaslať čerstvý chladený tovar.

Zobraziť viac
Kde nájdem ostatné často kladené otázky?

Ostatné často kladené otázky nájdete TU>>

Ide napríklad o otázky:

  • ako môžem zaplatiť za moju objednávku
  • ako objednávku reklamovať
  • a iné :-)
Zobraziť viac
Chat